FAQ

1Jak się z Wami skontaktować?

Najszybciej skontaktujesz się z nami przez formularz na dole tej strony. Pod formularzem znajdziesz adres mailowy oraz telefon bezpośrednio do serwisu. Jeżeli nie odbierzemy od razu, z pewnością skontaktujemy się z Tobą jeszcze tego samego dnia. Po prawej stronie znajduje się pełna lista autoryzowanych serwisów w całej Polsce.

2Czy wszystkie naprawy mogą być zrobione w dowolnym miejscu?

Wszystko zależy od usługi, którą mamy wykonać. Niektórych napraw nie jesteśmy w stanie przeprowadzić w garażu bądź pomieszczeniu udostępnionym przez klienta. Po dokładnej diagnozie usterki ustalimy miejsce wykonania prac: 

– u klienta

– w zaprzyjaźnionym serwisie

– w serwisie Autobagi Polska

3Kto ma podstawić pojazd na serwis? Klient czy Autobagi?

Podstawienie pojazdu na serwis jest po stronie klienta. Zdarza się tak, że my odbieramy pojazd. Zależy to od warunków zawartych w umowie.

4Jak zamówić oryginalne części do pojazdów?

Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo, pomożemy Ci w wyborze odpowiednich części. 

5Kto jest osobą kontaktową w sprawie reklamacji faktury?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na serwis@autobagi.pl

6Jakie są formy płatności za oferowane produkty(części) i rozwiązania (serwis)?

Rozliczamy się na podstawie faktur VAT. Termin płatności ustalamy indywidualnie.

Formularz serwisowy




    Adresy serwisów stacjonarnych

    Adresy serwisów mobilnych